Está en: Inicio VA > Sala de Premsa > notícies > Elsa Martínez assisteix a la roda de premsa de 'El diario de Carlota'

 La directora general de Ciudad de la Luz, Elsa Martínez, ha assistit a la roda de premsa de la premiere de la pel·lícula 'El Diario de Carlota'



22/07/2010 

La directora general de Ciudad de la Luz, Elsa Martínez, ha assistit a la roda de premsa de la premiere de la pel·lícula 'El Diario de Carlota', que es va rodar en els estudis alacantins l'any passat, i que s'estrena demà en sales comercials.


A l'acte han assistit també el director del llargmetratge, José Manuel Carrasco i alguns dels membres del repartiment, com Andrea Ros, Lorena Mateo, Lidya Fairen i David Castillo, rostres molt coneguts de les mes famoses sèries de televisió.'El diari de Carlota' és una comèdia sobre els problemes de l'adolescència. 

 

Elsa Martínez en la rueda de prensa de presentación de 'El diario de Carlota'